Typ skupiny:Komunity so spoločnou témou
Členovia:1
Fotky:0
Základňa v meste:Neuvedené
Viditeľnosť skupiny:Verejná skupina album Verejná skupina

fotorkitika - Diskusia

Pridal: paulus25, 05.03.2010, 14:18 ~ Komentáre: 2

chcel by som vyjadriť svoj názor na fotokritiku naších fotiek a myslím si, že podaktorí so mnou budú možno aj súhlasiť !
som začínajúci fotograf a sám dobre viem, že moje fotky nie sú boh vie čo ! a nato som prišiel na tento server, aby som získal nejaké skúsenosti a hlavne rady od skúsenejších fotografov. som sklamaný ! ! ! už dlhší čas to tu pozorujem a zistil som jednu vec. a to, že po vyžiadaní si fotokritiky danej fotky väčšinou je táto fotka hodnotená v prvom rade len číselným vyjdrením ( aj skúsenejšími fotografmi ), čo vlastne nijako neposúva fotografa dotyčného fotografa dopredu, ani ho nijako neusmerňuje. v druhom rade fotky fotografov, ktorí sú už na tomto portáli dlhšie sú hodnotené intenzívnejšie ! ! ! na nás začiatočníkov sa tu akosi neberie ohľad a ostávame v úzadí bez dalšieho napredovania. možno sa nechcete podeliť o svoju skúsenosť, možno si chránite svoje know-how ... neviem. skúste si nás všímať a poradiť nám a nie len číslom, ktoré je pre nás v tomto smere neznámy pojem !

čo na to vy ? ? ? aký máte na to názor ? ? ?

radja ~ 25.5.2010, 03:26