mierová výchova

Fotky > portrety ludia > Fotka

Nino - mierová výchova

3D na ciernom pozadi

Kategórie:
Čiernobiela fotografia, Momentky, Ľudia

Klúčové slová:
deti ľudia ciernobiela fotografia momentky grimasa zbran

Geo údaje nie sú k dispozícii.

Zobrazenia

Pridaj komentár

Rád by si pridal komentár k tejto fotke alebo videl všetky hodnotenia? Zaregistruj sa zdarma alebo sa prihlás ak už si členom.

Komentáre, hodnotenia (110)

Hodnotenie sa zobrazí po prihlásení.


MilanK - 27. november 2009

Príde mi to ako deti z ulíc niekde v Južnej Amerike.Napriek všetkému čo tu ľudia napísali....moment plný radostného detstva :-)


supo_sk, Canon EOS 50D - 08. november 2009

jj


barakuda - 13. august 2009

vyborna momentka !!!!!,dufam ze si ich na to nenahovoril ,,,,,srandujem. nebol som tu dlhsie ale tuto mas dobru .

Hodnotenie sa zobrazí po prihlásení.


McRol - 07. august 2009

Kovan, no to si v USA musia riešiť sami, hlavne nech nám nie sú vzorom :)


kovan, Nikon D50 - 07. august 2009

uz keby sa mal niekto rozhodnut, ze tuto fotku nebude deckam ukazovat z nejakych onych dovodov, tak to by im mal rovno zakazat pozerat telku :)
hranie sa na vojakov z deciek zabijakov nespravi, skor dostupnost samotnych zbrani. Napr. v USA, krajine nekonecnej slobody, si v jednom state moze legalne kupit funkcnu zbran 16 rocny clovek bez zbrojneho preukazu. Jedinym obmedzenim je, ze si moze kupit max jednu zbran za dva tyzdne.

Hodnotenie sa zobrazí po prihlásení.


Ellen - 03. august 2009

no pekne:D


Ivo - 02. august 2009

+


Onehalf VIVO Pro - 02. august 2009

Mne obsah navadi... berem to ako hru a realitu... Prevod je OK..


photographer, Nikon D7000 - 02. august 2009

fasa je to, len daj kus zrna do toho aby to nebolo take sterilne


Bohumil, Canon EOS 40D - 02. august 2009

Nino neni zač, podstata je popísaná x razy i ked sa mi nechcelo všetko čítať, nič hrozné a zlé si nenafotil...už to tu písali mnohí, my sme sa aj "horšie", tvrdšie hrávali, prakom železné účka do nohy apod, ale to bolo už dávno a dnes ma nezaujíma ani prak, ani zbraň...


Nino - 02. august 2009

Bohus: diky


Bohumil, Canon EOS 40D - 01. august 2009

..obsah fotky mi vôbec nevadí, foto určite patrí na fotoportál, u mňa taký priemer, prevod je podarený.


CORNER, Nikon D7000 - 31. júl 2009

Páči sa mi,akú vyčerpávajúcu diskusiu dokáže Nino svojimy fotkami vyvolat.Len tak dalej Nino,aspon nejaké to duševné osvieženie tu na VIVE.


branoobzo - 31. júl 2009

:)


kikinusa - 31. júl 2009

Nino, fotočka s parádnou TK a prevodom .... motív, rozobratý zo všetkých strán a to som kukla len zbežne ;) ... u mňa motív, ktorý ma neoslovoval ani pri detských hrách, ktorý sa mi prieči aj teraz, bohužiaľ - realita detských hier, hier, ktoré kopírujú svet dospelých .... asi je dobré občas zachytiť a podať aj takéto momenty ;)


McRol - 30. júl 2009

No a konečne sme na konci, všetci (alebo väčšina) len tlmočila svoje pocity, ktoré v nich vyvolala táto foto. A ja osobne nemám dôvod upodozrievať niekoho z iného úmyslu, ale možno sa mýlim a tiež oceňujem Ninovu trpezlivosť, že to umožnil. :)


CORNER, Nikon D7000 - 30. júl 2009

McROL:Ked sa pozriem na tváre tých detí,tak nenám pocit,že by z toho vyžarovalo násilie.


McRol - 30. júl 2009

Corner, ja som tie foto nevidel, ale podľa toho čo píšeš ich zmysel bol asi v čomsi inom ako v propagovaní násilia. Možno apel na svedomie, možno upozornenie na ľahostajnosť, možno len výčitka mocným a vplyvným, ktorí s tým môžu niečo robiť, možno len konštantovanie neutešeného stavu v danej krajine. Prezentácia násilia alebo smrti v priamom prenose by nemal byť samoúčelný exhibicionizmus odmenený finančným profitom alebo zvýšenou sledovanosťou. A ak sa to tak deje, to predsa vôbec neznamená, že to je správne.
To sa samozrejme netýka vobec tejto foto, reagujem len na to, že nevidíš rozdiel. Ja vidím.


CORNER, Nikon D7000 - 30. júl 2009

McROL:Vážne?A aký je v tom rozdiel?Podstata je tá istá.


noik - 30. júl 2009

Este moj dovetok...HRANIA sa...nuz...vyrastal som v rokoch 70...a v TV bezali skor vojnove filmy...za rodinu, za vlast...dobra bola Cervena Armada...zli nemci..v tom kontexte teda sa vsak zabudalo, ze aj chlapi z Werhmachtu boli otcovia rodin, ktorych do vojny zatiahli rozne okolnosti...SS je kapitola sama o sebe...
Potom este bezal major Zeman...
...a teda aj partia detskych vojakov bola vlastne akasi sociologia...ja som dobry...o 10 minut budem hrat zleho, ak ma trafia Janom dole...posedim si na mrtvej lavici...a o chvilku si ja zas zakricim, ze Jano dole!
...pri pohlade na dnesnu televiziu a co sa v nej dava...akasi "narodna" obrana chyba...a deti konzumuju skor nasilny brak z hladiska vrazdy a prepadov
Neviem, ci som sa vyjadril dost jasne...


McRol - 30. júl 2009

Táto foto dopadla presne podľa očakávaní, od nevhodnej k vystaveniu až po 7. Vyjadruje celé spektrum ľuských názorov. Zamyslieť nad sebou sa musia
hlavne Tí, ktorí to ťahajú do osobnej roviny.


Odpadlik5a VIVO Pro - 30. júl 2009

A mimochodom, ako decko, som si casto zastrielala z brokovnice, mala som prak, kušu atd. Vsetko som pouzivala, lebo existuje strelnica, prip. doma vyrobena strelnica. Ale ved to je jedno. Proste spolocnost ukazuje ze su dobry a zly a treba urcovat a usmernovat. Deti robia to iste. Vyjadruju tym svoju podstatu.

Keby sem pridal chlapceka v dievcenskych satach s babikou v ruke, tiez by ste ho odsudili, ze bude homosexual alebo nejak chory, ked vyrastie. Tak sa zamyslite niektory sami nad sebou. Su to deti, hraju sa. S cim a ako, je uz len na nich. Hraju sa s dostupnymi "hrackami".


Odpadlik5a VIVO Pro - 30. júl 2009

Nechce sa smi citat celu tu debatu, ale ja mam tiez fotku deciek, kde maju atrapy zbrani a mieria nimi na seba, sami sebe na hlavu atd. Zrejme tym chcu tiez nieco vyjadrit. A ako dole Nino povedal, je to obraz nasej spolocnosti. Spolocnost formuje ludi. Toto je to, co sme si vyrobili.


McRol - 30. júl 2009

Corner, zlá argumentácia.


CORNER, Nikon D7000 - 29. júl 2009

V nejakom foto časopise bola fotka troch tínedzerov ako jeden z nich mieri origoš pištolou na druhého.Bola to reportážna foto z nejakej bojovej zony.V inom foto časáku bola uverejnená foto malého černoška, ktorý mal pár minút pred smrtou a v pozadí bol čakajúci sup.Tá fotka vyhrala nejakú cenu press foto.Tak o čom tu točíte,páni moralisti.


stoli - 29. júl 2009

tato je zabavna ja by som ich mozno nasral aby mi zacali mierit na fotak.Ale aj tak nezvycajne.


McRol - 29. júl 2009

McRom, a čo by si riešil na foto horiacej mačky, lebo aj taká tu už bola ? A pod ňou zopár šestiek :)


Nino - 29. júl 2009

Domino: co je na tej fotke neeticke???...to ze sa deti hraju??..ty sa nikdy nehral s pistolou?...Alebo sa tu ludia iba nechcu pozriet pravde do oci?...
McRom: podobne som pisal niekde nizsie


McRom, Canon EOS 50D - 29. júl 2009

Je pravda, že táto fotka vyvoláva rozdielne pocity, ale nemala by sa tu riešiť morálka.Ako decká sme sa hrali na vojakov, kovbojov a strielali sme po sebe, naše deti sa tiež hrali na vojakov a tie mladšie sa teraz tieť hrajú na vojakov pri PC a to už je iné kafe, tam je zabitie už skoro dotiahnuté do dokonalosti.
TK fotky je nesporná a to že vyvoláva rozdielne pocity, to je vecou osobnosti človeka.


Nino - 29. júl 2009

inkubbus: s tebou sa ozaj nema cenu bavit...pises len to co vyhovuje tebe...Ak by si nebol zahladeny iba do seba a sustredeny na rypanie, tak by si si to vsimol uz davno, ze som nepotvrdil slova " ze davat detom do ruk zbrane je hlupost"..(mam na mysli hracky)..Ak by som to potvrdil, tak moj syn a deti mnohych, co sa tu vyjadruju, by im nikdy v zivote nekupili taku hracku..
Stale sa tocis okolo zbytocneho moralizovania...Vezmi tu foto konecne tak ako je...deti blbnu a hotovo...


Domino, Nikon D90 - 29. júl 2009

Pre tých ktorým sa obdobné foto nepáči(z hľadiska etického alebo akéhokoľvek)drobná rada.Stačí kliknúť na príslušnú možnosť a foto z kritiky zmizne.
Tak som to ohodnotil ja.


inkubbus, Canon EOS 3 - 29. júl 2009

ale nikde, az doteraz si o tom nepisal. len si mal plnu hubu jalovych reci o tom ako som sa v detstve hraval s babikami. ale sak u teba nic nove.


Nino - 29. júl 2009

inkubbus: teba to este stale bavi?...ty asi nikdy nedokazes pochopit vec na prvy krat...Ale pre teba osobne este raz a naposledy! ...nikde som nepisal, ze to schvalujem
No len tebe to akosi velmi pomaly dochadza...Ty este asi vlastne deti nemas..neviem

McRol: v pohode..o tom vzdy fotografia je...jasne, ze nemozeme mat vsetci jeden nazor...No niektorí podla mna uplne zbytocne moralizuju, ked ako deti robili to iste...


inkubbus, Canon EOS 3 - 29. júl 2009

nino, takze si vlastne teraz potvrdil to co ti naznacil reefe na zaciatku a co som ja pomenoval priamo.

...ze davat detom na hranie zbrane je hlupost.

danah to pekne vystihla vo svojom prvom komentari


McRol - 29. júl 2009

Nino, ľudia len vyjadrili rozdielne pocity vyvolané touto fotografiou, aspoň tu je nejaká diskusia :)


Nino - 29. júl 2009

danah: hm..trochu zvlastne zdovodnenie chvalenia, ale je to tvoj nazor..neberiem ti ho
podla mna ten co foti, tak foti to co vidi..To mame fotit iba to, co je krasne, mile a prijemne?..Ani mne sa takyto druh zabavy NEPACI...ale to sa uz zase opakujem
Kazdy tu odsudzuje, ako sa dnesne deti zabavaju.. preco si mame pred tym zakryvat oci??.. Chcel by som vidiet toho, kto pozera tv a takyto moment detskej zabavy ukazu a on si zakryje oci...
Maja: ako pises, tvoje deti sa hraju so zbranami (hrackami) nikomu z rodicov sa pritom zaludok nenadvihuje???...alebo len pobehuju a akoze hracku maju pri tele?..na nikoho nemieria?...ale noooo...
To ked sa aj moj syn hral na vojaka a ja s nim, tak sme akoze horsi?..
Az prilis sa tu moralizuje detska "zabava"... a to, ze doma v pc hre vystrielaju za 10 minut stovky ludi, to sa nikomu akoze zaludok nenadvihuje???..A este im rodic kupi dalsiu..aby mohli strielat este viac a viac...len nech ma od deti pokoj
Chapem, ze tato foto vyvolava rozne emocie...ci uz kladne, alebo zaporne...No je to len fotka a nikomu sa nic nestalo...
Tieto detske hry so zbranou boli a aj stale budu, ci sa nam to paci, alebo nie...A nejakym moralizovanim pod touto fotkou tomu nezabranime


expa - 29. júl 2009

Nesudim, vidim to ako moment fotografie a ten je aj tonalitou velmi pekny.
Dospelym by som to ukazal ako odstrasujuci priklad, co detom do ruk nepatri, aj ked je to plastak.
Detom by som to neukazoval, aby to nepochopili opacne ..


danah VIVO Pro, Canon EOS 400D - 29. júl 2009

... ok, vôbec nejde o to jedno slovíčko... skúsim to ešte raz...

... podľa môjho názoru, ak odfotíme deti v určitej póze (a na tvojej fotografii to jednoznačne póza je), je to pre nich svojím spôsobom odmena, pochvala, alebo vyjadrenie nášho (dospeláckeho) obdivu k tomu, čo práve robia... ak ich odfotíme pri tom, ako mieria kamarátovi pištoľou na hlavu, tak ich tiež, svojím spôsobom, chválime... a to nie je, podľa mňa, správne...


Nino - 29. júl 2009

danah: nikoho som o pozovanie neziadal a odmenu za to nedostaliu uz vobec...fotil som a sami sa predvadzali


Maja, Canon EOS 5D - 29. júl 2009

S Andrejom Bánom som sa rozprávala minulý rok, aké mal pocity z návratov do Albánska po viac rokoch oproti povojnovým. A bolo to práve na podnet jeho fotky chlapca s pištoľou (nie napodobeninou) v ruke. Nedobre sa mu hovorilo o pocitoch, ale ťažké chvíľky zažíval keď videl decká hrať sa na vojakov niekoľko rokov potom, ako prežili traumy z vraždenia... Tá fotka nebola z hier, bolo to veľmi emotívne stretnutie tuším výročie konca vojny alebo niečo podobné...
Takéto predvádzanie ako je tu na fotke by nenafotil. Ani ja. Nevidím v tom žiadny zmysel. Úprimne, žalúdok mi jemne nadvihlo - môj pocit... Tým nejdem moralizovať, moji chlapci majú doma tiež aersoftové (neviem, či je to ok slovo) dosť verné napodobeniny. Majú však tvrdé pravidlá, kedy, kde a ako ich používajú pri hre. A nedala som im ich ja, vytvorili si ich s kamarátmi spoločne. Prišli za mnou len keď sa na niečom nevedeli dohodnúť, alebo ak sa im zdalo, že by som s tým nesúhlasila.
Prepáčte za dlhý vstup.


Hasan, Canon EOS 30 - 29. júl 2009

hmmmm....zaujimava debata....ale nepoviem uplne nic...
Fotka je taka...hmmm....sorry Nino, obsahovo priemer, TK v pohode....


danah VIVO Pro, Canon EOS 400D - 29. júl 2009

... fotka fajn, kvalitná... diskusia viac ako zaujímavá... mnohé názory diskutabilné...

... zbrane sú svinstvo, to všetci vieme... správy, filmy, rozprávky, to všetko je plné zbraní... tlak na detské (nevinné:) mysle je nesmierny... a všetci to odsudzujeme, lebo vieme, že to správne nie je...

... myslím, že ak fotograf požiada decká, aby mu zapózovali, že ich chce odfotiť, je to pre ne niečo ako odmena, pochvala, obdiv... ale ak ich chce "takto odmeniť" za to, že mieria kamarátovi na hlavu, je to posunuté trošku iným, nesprávnym smerom...

... ak by išlo o momentku z detskej hry, možno by to bolo trošku iné, ale takto nie...


McRol - 29. júl 2009

Karmiana aj Ty si ma pobavila, za prvé tam bol smajlík a za druhé Tvoj výrok o tom, že som niečo vyhral som akosi nepochopil, čo bola prvá cena ? Či len tá Tvoja reakcia ? :)


noik - 29. júl 2009

hm...zaujimava debata...trochu sa pridam...
to hranie sa na: Jano dole!! Jano dole!!! som absolvoval a velmi som sa nan tesil...kuse som si vyrabal, struhal drevene pusky...a tu je ta rovina...mozno pomylena...UROB SI SAM...lebo ako decko, som mal pripravou zbrani aj iste dielenske prace...pilka, klince, kladivo...(samozrejme, ze sa moze namietat, ze efekt ZABIJANIA zostane)
to ze teraz sa deti hraju zbranami, ktorou mozes vylupit obchod, lebo vyzeraju na nepoznanie je vec druha...preto aj ten ostych pri pohlade...az na skoro nieco skutocne, co sa drzi pri hlave (s usmevom) je a zostane mrazive...
no a co sa jedna komentov...ako najnevhodnejsi z nich sa mi zda caridosov ...a to nevadi ze sypal body ;)


peppe, Pentax K5 - 29. júl 2009

mozno stacilo zmenit nazov, s fotkou pramalo suvisi, nejak tam tu vychovu nevnimam..., skor to vnimam ako nevynnu detsku momentku, nic viac a nic menej, nechapem ten FLAME


Nino - 29. júl 2009

karmiana: podobnych pribehov mame urcite kazdy dost..len nie kazdy to aj napise.-))


karmiana - 29. júl 2009

:)) tak něco pro odlehčení...jako malá jsem si udělala kuš z věšáku na oblečení..šípy jsem si udělala ze špejlí, na konci byl omotaný špendlík nití a zakapala jsem to lepidlem, stříleli jsme po myších, kterých ten rok bylo nějak víc.Tuto "zbraň" jsem měla tajně schovanou pod tričkama ve skříni. Samozřejmě mě ji tata našel a zabavil, padla i ta facka. Později mi nechal zkusit vystřelit z pistole ..prázdné patrony ze samopalu mám schované ještě teď...no a mé princezny mají doma taky pistole, vodní i ty kovbojské ;) ... se mějte jdu něco dělat ;)


Nino - 29. júl 2009

mirco: mne to nemusis vysvetlovat...to vysvetlenie by si mali zobrat iní...viem presne co si mal na mysli, tak ako aj worker a mnohí dalsi.-)
uz asi aby som nechal iba hlasovat, kto sa ako decko hral.-))))


mirco - 29. júl 2009

nino, použijem slová workera, lebo s nimi na 100% súhlasím - ako decká sme sa vkuse strieľali, hrali na partizánov, kovbojov, policajtov, proste sme strielali po sebe, vyrábali sme si kuše, na koniec špajdle sme pripevňovali špendlíky a nemyslím že ma to nejako poznačilo, ...a dodám - práve včera som doniesol od kolegu starú laminátovú palicu používanú za oných čias na oplotenie pasienkov, ktorú našiel pri upratovaní podkrovia a z ktorej sme si ako deti robili vynikajúce luky a chystám sa urobiť taký istý luk môjmu 7 ročnému synovi ;-)) samozrejme s patričným poučením o tom, že je to zbraň, čo môže spôsobiť atď, atď.
a ešte niečo - nie je dôležité, čo má človek - dieťa v ruke, ale v hlave :) aj nobel vymyslel dynamit a ľudstvo ho zneužilo :((

howgh, dohovoril som :)

Hodnotenie sa zobrazí po prihlásení.


karmiana - 29. júl 2009

Nino, kašli na to..fotím ráda street a k tomu patří bezdomovci, že ? Pod jednou fotkou jsem měla diskuzi o tom jestli jsem hyena nebo ne, když jsem snímek pořídila dlouhým sklem...podle mého bych bez něj o ten moment nejspíš přišla.Ti komentující tam nebyli a i tak mě soudili..mám už dost těch rádoby umělců a moralistů na serverech...

www.fotoap...;gal=photo Otvor odkaz v novom okne

McRol....sorry, ale vzpomněla jsem si na Tvůj koment berušky - lienky na námraze ....prý týrání zvířat :)) tehdy jsi mě opravdu pobavil ;) ...ale vše dobré ne ?


Bubu, Canon EOS 20D - 29. júl 2009

vsak netreba to brat hned osobne:)


McRol - 29. júl 2009

Bubu: nie som v žiadnom spolku, ani náboženskom, ani politickom :)


Nino - 29. júl 2009

Bubu: jedna clenka viva mi napisala do posty vetu: "zlodej krici: chytajte zlodeja"...mala pravdu.-)


McRol - 29. júl 2009

Nino nezabudli sme :), táto vec má dve roviny, čo deti robia a prečo, a problém propagácie. Niekedy je ale to prvé následkom druhého. Na tom sa už dnes zhodne väčšina odborníkov .Keď vojde dieťa do triedy a vystriela spolužiakov, je to voväčšine prípadov motivované verejne šíreným násilím v hrách, filmoch a na internete. Ja nekritizujem, že si to fotil, ale nevidím zmysel vo verejnej prezentácii.


Nino - 29. júl 2009

Bubu: presne tvoju foto som aj chcel dat ako priklad detskej zabavy, ked nastala "vraj" debata...no nechcel som uz viac prilievat olej do ohna.-)
Strateny: vidim, ze dalsi zbojnik si bol, ktory sa rad prizna ako sa zabaval...ved to bolo normalne...len dnesne niektore deti to beru nie iba ako zabavu...


Bubu, Canon EOS 20D - 29. júl 2009

kee tu bola prvy krat niektorych islo potrhta od jedu ,ze ako to mozem takto fotit ..vtiskat nevinnym deckam do ruk zbrane ,kazit im detstvo a pripravovat ich na drahu zlocincov a vyvrhelom spolocnosti..a poztom si ti clenovia pustili televizor a pozerali o tretej poobede CSI New York


Bubu, Canon EOS 20D - 29. júl 2009

naozaj smiesne nazory od niektorych clenov krestanskych spolkov..ale nic prekvapujuce..mal som podobnu debatu pod svojou fotografiou..Fotka -
dobre si to odfotil Nino..je to realita


Strateny, Nikon D300 - 29. júl 2009

Ako chlapec som vlastnil umelohmotnú pištoľ na také malé guličky. V škole som s ňou vystrieľaľ hádam všetkých a niektorých aj 3x. A keď mi otec kúpil v zahraničí taký metalický sprej, ako prvú som s ním nastriekal tú pištoľ...
Keď mi ju ukradli, potom som už neodstrelil nikoho... :-)


Nino - 29. júl 2009

worker, karmiana: suhlasim s vami, ako aj s dalsimi...niekto asi zabudol, ze bol dietatom...:-)..nastastie je ich mensina...No ako uz niekto nizsie napisal, treba verit, ze ich o nejaky cas zacnu zaujimat ine veci a zbrane nedajboze ozajstne do ruky nikdy nevezmu


karmiana - 29. júl 2009

i my jsme si jako děti hráli na vojáky ne? ....souhlas s Ferinem,Smidkou

mám pár fotek malého děvčátka - street, je bez kalhotek, hrála si s botama od tatínka, uveřejnila jsem jen jednu z 6ti... zdráhám se je publikovat, mám obavy, aby mi někdo nenapsal, že jsem pedofil :))

...ten svět je nějak na hlavu postavený :-(


worker, Canon EOS 450D - 29. júl 2009

neviem prečo väčšina z vás píše že pre tieto deti je to bežná hra, ja mám 35 rokov a ako decká sme sa vkuse strieľali, hrali na partizánov, kovbojov, policajtov, proste sme strielali po sebe, vyrábali sme si kuše, na koniec špajdle sme pripevňovali špendlíky, aj sa mi raz podarilo trafiť kamaráta takto, našťastie iba do ruky :) a nemyslím že ma to nejako poznačilo, lebo si myslím že ma rodičia dobre vychovali, dokonca o sebe hovorím že som pacifista, lebo mám odpor k skutočným zbraniam, takže nie je to iba problém tejto generácie, so zbraňami sa hrajú všetci normálni chalani a väčšina z nich z toho chvalabohu vyrastie

howgh, dohovoril som :)


zukau - 29. júl 2009

drsné u děti ta pistol radši néééé


CORNER, Nikon D7000 - 29. júl 2009

Ako fotka sa mi to páči.Kto chce,ten si vždy nájde dovod na moralizovanie.Ja som sa tiež ako malý hrával zo zbranami a gangster so mna nevyrástol.


Nino - 29. júl 2009

mirec183: dufam, ze mas pravdu a deti zacne bavit nieco ine..:-)


mirec183, Canon EOS 450D - 29. júl 2009

Ako dobre ti zapózovali :), keď sa nad tým tak zamyslím, tak tá fotka možno niečo hovorí aj do budúcna... :) Predpokladám, že ten s tou pištoľou je náš počernejši brat... Má pištoľ a "vládne" nad bielym bratom... Čiže jeho biely bratia (v minulosti väčšina)sú už menšina... Tak toľko katastrofický scénar a teraz k téme deti a zbrane (samozrejme len hračky). Mám 4 ročného synovca a teraz ho už nezaujíma macko pu, ale pušky, pištoľe a veci podobné... Celý deň sa hrá na kovboja, vojaka a policajta... A to mu nevnutil nikto z rodiny. Jednoducho dieťa príde na to samo pozeraním rozprávok, telky a podobne a verím, že každý z nás sa takto hral a vystrájal... O niekoľko pár rokov ho to možno prestane baviť a na rad prídu dievčatá, diskotéky, partia kamarátov a pod... :O)

Hodnotenie sa zobrazí po prihlásení.


Wilo - 29. júl 2009

dobreeee


ferino, Canon EOS 40D - 29. júl 2009

Robíte z komára slona. Chlapci sa vždy hrali na vojakov, kovbojov, indiánov a neviem čo ešte a "strieľali" sa ako diví. Aj ja som bol taký, mal som krásnu kovbojskú pištoľ na kapsle (tí neskôr narodení asi ani nevedia, čo to je), ale nikto ma s ňou neodfotil. A keby aj, v živote by mi neprišlo na um mu to vyčítať...
Hoci teraz by som bol tiež radšej, keby sa deti hrali ináč, v tejto fotke nevidím nijaký morálny problém. Skôr ma pre mňa nízku vypovednú hodnotu, na rozdiel od väčšiny Tvojich...


vladok, Panasonic Lumix DMC FZ 50 EG - 29. júl 2009

a šľak ma ide trafiť keď vidím mieriť na niekoho, aj s nenabitou zbraňou


MiroF - 29. júl 2009

je to super, len tá zbraň :( no neviem. ale inak je t


MiroF - 29. júl 2009

je to super, len tá zbraň :( no neviem. ale inak je t


vladok, Panasonic Lumix DMC FZ 50 EG - 29. júl 2009

nemám rád zbrane a ani pri hre ......

Hodnotenie sa zobrazí po prihlásení.

Hodnotenie sa zobrazí po prihlásení.


McRol - 29. júl 2009

Nino, na mňa to tiež nepôsobí dobre, aj ked chápem, že ide o hru, je to asi tým, že tá zbraň vyzerá reálne a tiež tým že tých správ o vzájomnom strielaní sa detí bolo v poslednom období dosť veľa.


Enzo, Olympus E-410 - 28. júl 2009

nehladal bysom v tom hlbsi zmysel. Decka sa hrali a popri tom ti zapozovali. Ok. Ja som lepsi nebol. Technicky podla mna dobre zvladnute.


aniela - 28. júl 2009

napriek všetkému, má to čosi do seba, je to okolo nás..ako všetko, čo by sme neradi videli...hlavne, nech nevymenia neskôr atrapu za skutočnú...


ihlaNR, Canon PowerShot A50 - 28. júl 2009

tak toto je vec


Husky, Canon EOS 50D - 28. júl 2009

Spomínam si na podobnú fotku od BUBU-ho, z írska..
bohužial, je to tak..je to realita..pre tieto deti hra, pre afrického chlapčeka s kaľašnokovom keždodenný život..
pre mňa moc silná foto


Nino - 28. júl 2009

Archanjel: mas pravdu...deti sa takto bavia nie je potrebne to nijak aranzovat


inkubbus, Canon EOS 3 - 28. júl 2009

a co ti brani v tom aby si ma dal medzi ignorovanych? potom uz budes mat pod fotkami iba same hikanie, ochkanie, sestky, sedmicky...

ja budem rypat pod fotkami kde sa mi zachce


Archanjel, Canon EOS 400D - 28. júl 2009

tu pistol prec, to nemozem vidiet ani zo srandy toto, ale asi si to nearanzoval...


pakito, Pentax K5 - 28. júl 2009

Ja si myslim, ze fotografia nie je zla, mozno je zle to ak sa chystaju tie dieti robit toto aj v buducnosti so skutocnymi zbranami.
Urcite by, ale zaujala mnohych nebit ich usmiatych tvari a miesto toho by letela zhlavy jedneho z nich mozgova kora na zem, pretoze dramatickejsie podanie viac "leti".
Nino, nic by som si z toho nerobil, "100 ludi-100 chuti". Co na tom, ze tieto deti sa na vojakov len hraju, ked su "in" fotografie bojujucich africkych deti. Tam to nikomu neprekaza?


Nino - 28. júl 2009

Smadka: diky...som rad, ze si to napisala...niekomu je proste zbytocne vysvetlovat o com to je...


smidka VIVO Pro, Canon EOS 5D Mark II - 28. júl 2009

obidve su realne ale obidve maju inu vypovednu hodnotu.. taktiez ako nase dieta s chlebom s lekvarom v ruke a na druhe dieta s velkym bruskom a s muchami po celom tele...


Nino - 28. júl 2009

inkubbus: uz si si dal u mna jededn cas pokoj...No proste sa chces iba ukazovat a rypat...daj uz prosim ta konecne pokoj...
Ty si bol pri tom foteni, ze vies ako to bolo???..jasne...proste "pan najmudrejsi"..Urcite nebudem cvakat ako ty spoza murikov aby ma niekto nevidel ako ty....
Tym moja debata s tebou uz naozaj konci...S tebou sa neda ani rozumne bavit a hadat sa s tebou nema cenu...Na to som prisiel uz davno


inkubbus, Canon EOS 3 - 28. júl 2009

".Ak by podobnu foto dal nejaky uznavany svetovy fotograf, tak by si padal na zadok a chvalil ake je to peckove a ukazuje realitu" - nie je ta fotka podobna tej co som dal ja? dieta so zbranou v ruke? ktora je realnejsia? ta tvoja, kde sa hlupe dieti hraju s pistolou alebo ta co som dal ja, kde dieta s tou zbranou musi bojovat o svoj zivot?

pointa tejto fotky? ... tu sa mi decka takto postavte a urobte s tou pistolou nieco vtipne..." ...cvak...

inak, nie som divny, mam len svoj nazor, vies... ale to zese nepochopis asi ty. lebo vzdy ked nieco napisem, snazis sa vsemozne otocit debatu na inu temu a sklznes k osobnym utokom.


smidka VIVO Pro, Canon EOS 5D Mark II - 28. júl 2009

omg kto z vas muzov sa v detstve nehral hoci aj s doskami co vyzerali ako zbrane na vojakov? kolko krat ste sa hrali aj na mrtvych .. je hlupe prirovnavat tuto foto k fotografii absolutne nevhodnej z oblasti ktora sa neda porovnat s nasou...
tiez svojim detom ukazujete co tam jedia ze nemaju plytvat vodou a kupat sa v bazene ?? atd. ?
je absolutne bezne ze sa deti v ich veku hraju s atrapami zrbrani, bolo by horsie keby sa prezliekali do maminych siat...

jo a je to momentka nie aranzovane zatisie ked uz..

btw. mame v rodine asi hlupeho teroristu...

farm4.stat...20a3_b.jpg Otvor odkaz v novom okne

farm4.stat...20ba_o.jpg Otvor odkaz v novom okne

vlastne aj ja som hlupana ( hej uz ste mi to tu niektori na vive povedali) lebo sa s jeho zbranami a s nim hram... jo na policajtov aj ..


Nino - 28. júl 2009

inkubbus: zacinas byt vazne divny....uz ani citat nevies co je napisane..nikde som nenapisal, ze tato foto ma rovnaku hodnotu ako ta z linku...lebo pinta je tam uplne ina
Bud taky laskavy a uz nerob zo seba majstra sveta...
Pytal som sa ta preco si fotil bezdomovca...ved aj oni su nasou sucastou...je to realita
Toto je realita deti !
Este raz a naposledy! : ak si nepochopil pointu tejto fotky, tak ok...svoj nazor si uz povedal...
Chod sa odbavovat niekam inam a nie tu....ok?


inkubbus, Canon EOS 3 - 28. júl 2009

1. reefe napisal ze je to hlupe
2. ty si sa spytal ze co je hlupe
3. ja som povedal co je hlupe
4. ty si napisal ze je to normalne a bezne
5. z mojho nazoru si usudil ze som sa hral s babikami a ze tvoja fotka ma rovnaku hodnotu ako ta ktoru som nalinkoval. - kedze aj pre toho chlapca je to bezna realita
6. ...a zase babiky...


Nino - 28. júl 2009

inkubbus: ak si vobec nepochopil zmysle tej foto, tak fakt je to iba tvoj problem...Ani mne sa nepacia taketo hracky v rukach deti
No dal si dost zly priklad na porovnavanie...Ten cernosko bojuje naozaj...Takze neporovnavaj neporovnatelne
Mam pocit, ze zase chces proste rypat tam, kde to nie je potebne
Podobnych fotiek ako sa deti "hraju" je vela...ale pointa je vzdy ta ista...Upozornit ostatnych kam ten svet speje...No tebe je to asi naozaj zbytocne vysvetlovat...Ak nechces, tak zmysel fotky ani nikdy nepochopis...Skoda....
Zostan si vo svojich snoch s vedierkom, lopatkou a babikami...


inkubbus, Canon EOS 3 - 28. júl 2009

nino, si smiesny. aj keby som sa v detstve hraval iba s babikami tak na zbrane v detskych rukach budem mat vzdy rovnaky nazor, nech by tu fotku pridal ktokolvek.

ale hadam by si nechcel porovnavat tuto tvoju fotku s niecim takymto?

bp1.blogge...-R/gun.bmp Otvor odkaz v novom okne


Nino - 28. júl 2009

inkubbus: ty si sa hral asi iba s babikami?...v pohode..neberiem ti to...je to tvoj problem...Nesnaz sa zo seba robit nieco, co nie si....Ak by podobnu foto dal nejaky uznavany svetovy fotograf, tak by si padal na zadok a chvalil ake je to peckove a ukazuje realitu...Skoda reci....


inkubbus, Canon EOS 3 - 28. júl 2009

tak daj aj svojim detom, ak ich mas, do ruk zbrane a posli ich "hrat" sa.


Nino - 28. júl 2009

inkubus: tvoj nazor je tvoj nazor...takto sa deti hraju, alebo sa mylim?...ty zijes niekde v raji?..alebo na pustom ostrove, kde deti ani nie su???...Je mi ta potom luto, ak nechces vidiet to co sa deje okolo nas...Preco si fotil bezdomovca???...Nie je to vsedna realita dnesneho sveta???...


inkubbus, Canon EOS 3 - 28. júl 2009

"akurat neviem v com to je hlupe " - tym ako si DETI mieria na hlavu ZBRANOU - aj ked je to len atrapa


Nino - 28. júl 2009

reefe: ja to nepotrebujem vobec nijak vykecavat.-)
ak ti to nesedi, nic sa nedeje..Ak je to podla teba hlupe, tak ok....akurat neviem v com to je hlupe


Scott - 28. júl 2009

:)


reefe VIVO Pro, Nikon D3 - 28. júl 2009

no neviem neviem, podla mna je toto absolutne je to hlupe, nevykecas to...

Hodnotenie sa zobrazí po prihlásení.


Laura, Nikon D80 - 28. júl 2009

dobré

Hodnotenie sa zobrazí po prihlásení.


Nino - 28. júl 2009

riveronka: z maleho svetleho roma myslis, ze bude policajt?...uff...no clovek nikdy nevie.-)


mrkva - 28. júl 2009

dobréé


Nino - 28. júl 2009

Ivkas: vobec sa ti ta zbran v rukach decka nemusi pacit...ale toto je dnes realita...chlapci v ich veku sa uz nehraju s anglicakmi, vedierkami a lopatkami..Je to obraz dnesnej doby
Este ze je to hracka..aspon zatial...


riveronka - 28. júl 2009

Gururu, ale to hadam neeeeeeee, ten s pistolom bude policajt, ten vedla vyzera na ekonoma, a ten dole herec jak vysity ;-)


Ivkas - 28. júl 2009

ta zbran sa mi vobec nepaci


matoART - 28. júl 2009

super :D


gururu, Canon EOS 5D - 28. júl 2009

:o))) No pekne... Hned vidno, čomu sa v budúcnosti fešáci chystajú venovať. Svoju gangsterskú profesiu budú vykonávať určite s láskou. :o)))


jezkech, Pentacon SIX - 28. júl 2009

velmi posobivé...


Nino - 28. júl 2009

caridos: to by som nerad, aby vobec nieco take bolo...


riveronka - 28. júl 2009

spontanna, pekne ostra, super


caridos - 28. júl 2009

good, ale viacej by sa mi pacilo, ak by si uz nafotil pokracovanie...mozog na chodniku, rev, plac... :o)


Renka, Canon EOS 40D - 28. júl 2009

fotka k přemýšlení, fajn převod


hvizdalka - 28. júl 2009

:)

Zobrazujem komentáre 1 - 110 z celkového počtu 110
VIVO Logo Copyright © 2004 - 2013 VIVO.SK (Luceon Ltd.) All rights reserved. Fotografie prezentované na tomto serveri sú majetkom ich autorov.
VIVO, VIVO.SK, VIVO Logo, grafická podoba stránky, skripty a služby dostupné na tomto serveri sú majetkom spoločnosti Luceon Ltd.
Zavrieť